Stichting Power-Steering
voor meer grip op en begrip van jezelf!

Power-Steering meditaties

Power-Steering meditaties zijn krachtige geleide meditaties, die op drie niveau's, Body, Mind en Soul werken. We kennen verschillende meditatie catagorieën, elk met een specifieke werking.

In de meditaties begin je altijd op het plein in je kern. je kern is een energiebolletje in het midden van je borstkas. De plek waar de pure verbinding en toegang zit naar je Wezen/Ziel. In Power-Steering noemen we dit je kern. Als je hier naar binnen gaat kom je altijd op een plein. Dit plein kan verschillende vormen, kleuren en decors hebben. Het is onze aardse gedachte gang die het waarnemen tijdens de meditaties vernauwd. Aan te raden is dan ook, dat je in alle meditaties je gedachte open en toegankelijk houdt, een kunst op zich.

Of je nu ervaring hebt met mediteren of niet, een Power-Steering meditatie kent zoveel verschillende niveaus binnen dezelfde meditatie, dat ze voor iedereen aanvullend zijn. Ervaar het zelf eens en probeer de gratis introductie meditaties uit.

Onze meditatie categorieën

Introductie meditaties:
Gratis geleide meditaties, waarin je vrijblijvend kennis maakt met de Power-Steering meditaties.

Ondersteunende meditaties:
Meditaties die ondersteunende werking hebben. Diverse thema's en of onderwerpen, staan centraal in deze meditaties. Op deze manier is er altijd wel een meditatie voor handen die je ondersteuning geeft. Deze duren allemaal ongeveer 20 minuten.

Power meditaties:
Korte meditaties van max 5 min. die je tussen door kunt doen. Deze zeer krachtige meditaties, zijn bedoeld om tijdens je werk, voor een meeting of even snel, "weer" in contact te komen met jezelf.

Sharing meditaties:
In deze meditaties worden je energie frequenties uitgenodigd om actiever te worden. Deze vermeerdering van trilling, stimuleert de interne balans en harmonie, ontlaadt en geeft ruimte voor inzichten. Sommigen zouden dit een healing noemen. Binnen Power-Steering zien we dit als uitnodiging van de een naar de ander om de trilling te vermeerderen, wetende dat dit het zelf-helend vermogen van de mens stimuleert.

Activerende meditaties:
Deze speciale meditaties zijn alleen beschikbaar voor de Power-Steering workshops, trainingen en opleidingen. Door de activatie komen er energie frequenties beschikbaar. Dit vereist begeleiding op Mentaal, Fysiek, Emotioneel en Spiritueel gebied.

We bieden verschillende meditatie-abonnementen aan. Kijk hiervoor op de meditatie-abonnementen pagina.