Stichting Power-Steering
voor meer grip op en begrip van jezelf!

Onze organisatie

Welkom op de website van de Stichting Power-Steering.

Power-Steering, gebaseerd op een eeuwen oude  filosofie, is een leer die leidt tot bewustwording. Je leert jezelf veel beter kennen. Je leert wat je talenten zijn, wat je valkuilen zijn en hoe je daar het beste mee om kunt gaan. Soms zie je jezelf dingen doen, die je eigenlijk helemaal niet wilt doen, en toch doe je ze.  Je leert je gedrag te observeren en leert te herkennen wat de oorzaken zijn van je gedrag; je wordt je er bewust van. Je leert ook wat je vervolgens kunt doen om die oorzaken aan te pakken zodat je de volgende keer in een vergelijkbare situatie je gedrag aan kunt passen en doet wat je wel wilt doen.

De Stichting Power-Steering heeft als primair doel het gedachtegoed van Power-Steering te verspreiden, beheren, waarborgen en te ontwikkelen.
De stichting is verantwoordelijk voor de organisatie van de trainingen, beheert het online aanbieden van lesmateriaal en voert de financiële administratie.
André Terink is grondlegger van Power-Steering en de hoofdtrainer.
Hij zal zich focussen op het trainen en het energetisch waarborgen van Power-Steering binnen de stichting.

Als je je Power-Steering eigen maakt, leer je richting te geven aan je innerlijke kracht. Power-Steering is een leer die begeleidt in het vormgeven van je persoonlijke identiteit.

Het bestuur van de Stichting

• Voorzitter: René Meijer, Grou