Stichting Power-Steering
voor meer grip op en begrip van jezelf!

Power-Steering trainingsdagen

Tijdens de trainingsdagen wordt aandacht besteed aan alle drie de aspecten van het menselijk energiesysteem, body, mind en soul. Aandacht voor body houdt in: aandacht voor je chi/ki/hara.
Aandacht voor mind en soul wordt vormgegeven via de spiegels die je ervaart, het delen van energie (tijdens de "behandeling") en het napraten.
Cursisten leren tijdens de trainingsdagen de verschillende energiestromingen van het menselijk energiesysteem te stimuleren en krijgen achtergrond informatie.
Voor de gevorderde Power-Steerders is er gelegenheid kennis te maken met de nieuwe cursisten, en te oefenen met de energie deling.

Geplande  trainingsdagen:

27 juni; thema van de dag: 'Wat heb je te delen?'

14 november; thema 'ontstaat' tijdens de Power-Steering dag op 4 april.

Stichting Power-Steering dag

4 april 2020  gaat niet door. Deze dag is uitgesteld i.v.m. de corona-crisis. We plannen een nieuwe datum als er van hogerhand ruimte wordt gegeven voor het organiseren van evenementen.

Deelname aan de Stichting Power-Steering dag is gratis. We starten om 10 uur en werken momenteel aan het programma. Je zult informatie krijgen over de nieuwe organisatie van de Power-Steering activiteiten. André zal iets vertellen over het 'waarom' van de veranderingen. We gaan gezamenlijk oefenen met de nieuwe opzet en ieders inbreng is daarbij van harte welkom. Aan het eind van de dag zullen we gezamenlijk via een meditatie het thema van de trainingsdag van 14 november vaststellen. Alle Power-Steerders zijn van harte welkom. We willen graag gezamenlijk lunchen en vragen iedereen die komt om iets voor de lunch mee te nemen.

Trainingslocatie: Eefdese Enkweg 6, 7211 LK  Eefde
Koffie, thee, versnaperingen zijn inbegrepen.

Power-Steering Kalender